سوریه به اردن حمله می کند/ ورود محور مقاومت به جنگ

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 2615
بازدید سال : 6167
بازدید کلی : 68800

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 8 / 2 / 1392
نظرات

 

جام بین الملل: روزنامه "القدس العربي" (alqods-alarabi) به بهانه تراشي هاي اسرائيل و امريكا براي حمله به سوريه پرداخته و گزينه هاي دو طرف را در صورت بروز جنگ مورد تحليل قرار داده است. این روزنامه مي نويسد: «سير اتهام زنی به دولت سوريه مبنی بر استفاده از سلاح شيميايي، به سرعت به سمت شعله ور کردن آتش جنگ پيش مي رود. نظام سوريه به اين امر به صورت جدي و واقعي مي نگرد و با اينكه احتمال آن به جهت پيچيدگي اوضاع منطقه بعيد به نظر می رسد، خود را براي بدترين احتمالات آماده كرده است.»





در اين زمينه یک كارشناس نظامي به القدس العربي مي گويد: «بخش موشكي سوريه كه در جریان بحران داخلي از آسيب مصون مانده و از نقاط قوت نيروهاي مسلح اين كشور است، خود را براي انجام سلسله عملياتي عليه اهدافي در منطقه -كه هجوم احتمالي از آنجا صورت مي گيرد- آماده مي كند... از آنجا كه شورشيان مسلح نتوانستند نتايج ملموسي را در مناطق درگير به دست آورند، احتمال حمله نظامي قوت می گیرد. اين حملات ممكن است از سمت اردن صورت گيرد كه اين امر سبب مي شود مراكز فرماندهي ايالات متحده در اردن، در تيررس موشك هاي سوريه قرار گيرد.»





القدس العربي از قول منابع آگاه خود افزود: «در صورت حمله به سوريه، نقاط حساس آن کشور از جمله مراكز فرماندهي و ستادي، تأسیسات امنيتي و مخابراتي، مقرهای راداري و قرارگاه های جنگ سايبري و الكترونيك با 900 تا 1200 پرواز از سوي اسرائيل، امريكا، انگليس و فرانسه مورد هجوم قرار مي گيرند.

در مقابل، انتظار مي رود محور مقاومت كه متشكل از ايران و حزب الله مي باشد، از همان ساعات اولیه به طور مستقيم وارد کارزار شود. حزب الله لبنان بيش از 250 موشك به سمت اهداف از پيش تعيين شده در سرزمین های تحت اشغال اسرائيل شليك مي كند كه این رژیم را فلج خواهد کرد. ايران نیز حمله به اهداف امريكايي در خليج فارس را با انواع اسلحه ها و موشك ها بر عهده مي گيرد.»





این نشریه فرامنطقه ای در انتها می نویسد: «هنوز به طور قطع نمي توان گفت كه جنگي صورت مي گيرد؛ اما آنگونه كه پيداست، هردو طرف آماده وقوع آن هستند.

در اين ميان، یک سیاستمدار بلندپایه در دوماي روسيه، امريكا را به استفاده ابزاري از موضوع به کارگیری سلاح شيميايي به عنوان بهانه ای براي آغاز جنگ با سوريه، متهم كرد.»











 


تعداد بازدید از این مطلب: 1033
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود